هدایت گستر

ساخت وبلاگ

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از لامپ های بروکس، کاهش 40 درصدی مصرف انرژی است. لامپ های ال ای دی به دلیل دارا بودن دیود های نور دهنده ، مصرف برق بسیار کم و روشنایی بسیار زیادی دارند؛ علاوه بر آن، با هر ولتاژی قابل روشن شدن هستند. به همین دلیل، شما می توانید از لامپ های ال ای دی بروکس در هر شرایطی و محیطی استفاده نمایید. جالب است بدانید که طراحی لامپ های ال ای دی بروکس کاملا ضد آب است و دوام بسیار بالایی در برابر آب دارد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ ال ای دی بروکس، طول عمر بالای آن است. لامپ های ال ای دی نسبتا از قیمت های زیادی برخوردار هستند؛ برخی از آن ها به دلیل کیفیت پایین طول عمر بسیار کمی دارند و خیلی سریع از کار می افتند. اما لامپ های ال ای دی بروکس به دلیل دارا بودن سیستم های پیشرفته و مقاومت های زیاد از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و اگر در استفاده و نگهداری آن کوشا باشیم، می توانیم سال های طولانی از لامپ های ال ای دی بروکس استفاده نماییم.

علت کم مصرف بودن لامپ ال ای دی بروکس
لامپ های قدیمی و کهنه به دلیل تبدیل 77 درصد انرژی الکتریکی به گرمایی و تنها 33 درصد روشنایی، مصرف برق بسیار بالایی دارند. همانطور که می دانید زمانی که لامپ های قدیمی روشن هستند حرارت بسیار بالایی تولید می نمایند؛ به همین دلیل این امر سبب می شود تا اکثر انرژی الکتریکی به گرمایی تبدیل گردد و در نتیجه مصرف انرژی برای روشنایی بیشتر، افزایش یابد. اما لامپ های ال ای دی بروکس 9/99 انرژی الکتریکی را به روشنایی تبدیل می نمایند و تنها 1/0 درصد انرژی الکتریکی به گرمایی تبدیل می گردد و در نتیجه این امر سبب روشنایی بیشتر و مصرف انرژی کمتر لامپ های بروکس می گردد.

قیمت لامپ ال ای دی بروکس
لامپ های ال ای دی بروکس، نسبت به لامپ های دیگر از قیمت بالا تری برخوردار است؛ قیمت بالاتر لامپ های ال ای دی بروکس به دلیل کیفیت بسیار بالای آن ها است. البته در نظر داشته باشید که عواملی همچون رنگ، اندازه و توان مصرفی نیز بر روی قیمت لامپ های ال ای دی بروکس موثر هستند و هر چقدر توان مصرفی آن ها افزایش یابد، قیمت لامپ های ال ای دی بروکس گران تر می گردد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ ال ای دی, فروش لامپ ال ای دی, خرید لامپ ال ای دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 74 تاريخ : چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت: 21:50

 تنوع لامپ های حبابی به شدت زیاد است. به همین دلیل مصرف کننده برای تامین روشنایی مکان های مختلف، مجبور به خرید عمده لامپ حبابی می شود و در کنار این موضوع، مسئله تامین مغازه ها و نمایندگی های لامپ های حبابی را نیز در نظر بگیرید. با این شرایط، خرید عمده لامپ حبابی برای این دسته از افراد یکی از مقرون به صرفه ترین حالت های تامین محصول لامپی خواهد بود. برای اطلاع از فروش ویژه هدایت گستر به صفحه اصلی این سایت مراجعه کنید.

ویژگی های لامپ حبابی
لامپ های حبابی دارای ظاهری همچون لامپ های رشته ای قدیمی هستند و دارای پوسته ای به رنگ سفید هستند. این نوع لامپ، دارای یک صفحه مدار مجهز به ترانزیستور های مقاوم و لامپ های ال ای دی بسیار ریز است؛ در قسمت پایین مدار، یک مبدل برق حاوی تعدادی خازن، دیود و یک ترانس است تا بتواند برق 220 ولت شهر را برای تغذیه مدار دیود نور دهنده به 3.8 ولت تبدیل نماید. جالب است بدانید بر روی لامپ های حبابی یک محافظ به شکل یک حباب از جنس پلاستیک وجود دارد تا از اجزای الکتریکی در برابر رطوبت و گرد و غبار محافظت کند.

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ حبابی
یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسزایی بر روی قیمت لامپ حبابی دارد، توان مصرفی است. همانطور که می دانید، هر چقدر که توان مصرفی یک وسیله الکتریکی روشنایی بیشتر شود، نور آن نیز افزایش می یابد. لامپ های حبابی از 8 وات الی 80 وات در کارخانجات مدرن تولید می شوند. لامپ های 8 وات حبابی نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند و برای اتاق های کوچک در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید لامپ حبابی با کیفیت و ارزان
امروزه فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه فروش و توزیع لامپ های حبابی فعالیت می کنند. شما می توانید با مراجعه به یکی از آن ها، برای استعلام قیمت لامپ حبابی و خرید آن اقدام نمایید. علاوه بر آن، برای استعلام قیمت لامپ حبابی ارزان و با کیفیت، می توانید از طریق وبسایت های اینترنتی معتبر نیز استفاده نمایید. برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید، سعی کنید لامپ های حبابی و ضمانت دار را خریداری نمایید تا دیگر نگرانی از جهت سوختن و از کار افتادن آن نداشته باشید. لازم به ذکر است، در هنگام خرید لامپ های حبابی باید حتما به برچسب اصالت و استاندارد توجه کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ حبابی, انواع لامپ حبابی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 83 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1402 ساعت: 14:44

شرکت هدایت گستر یکی از برترین و مفید ترین شرکت های واردات و تولیدات قطعات الکتریکی همچون لامپ، موتور های الکتریکی، صفحات خورشیدی و ... در کشور محسوب می گردد که با شرکت هایی همچون پارس شوان، خزرشید، ایران زین، دلتا و دمنده طرف قرارداد است و تمامی کالا های مورد نیاز این کارخانجات را تامین می کند. این شرکت توانسته تا به امروز لامپ های کم مصرف مدرن و بسیار پر کاربرد را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی و حتی طول عمر بالای تضمینی وارد بازار لوازم و وسایل الکتریکی نموده و آن ها را با قیمتی مناسب به دست مشتریان برساند.

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، شرکت های بسیار زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه واردات و پخش قطعات الکتریکی همچون لامپ فعالیت می کنند. اما اگر به دنبال خرید لامپ به صورت عمده هستید، می بایست به برترین شرکت یعنی هدایت گستر که سال های طولانی است در زمینه فروش عمده لامپ فعالیت می کند مراجعه کنید تا بتوانید لامپ های کم مصرف و مدرن مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب و عالی خریداری نمایید و از خرید خود لذت ببرید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : فروش انواع لامپ, قیمت عمده لامپ, پخش لامپ, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 22 خرداد 1402 ساعت: 1:16

به طور کلی لامپ های اس ام دی SMD شاخه ای، همان لامپ های ال ای دی متری هستند، که در بسیاری از نور پردازی ها از این نوع لامپ ها استفاده می شود. بر روی نوار آلومینیومی لامپ های ال ای دی شاخه ای، تعدادی از ال ای دی smd قرار گرفته اند که سبب می شوند استحکام آنها افزایش یابد و تبادل حرارتی مناسب با محیط به وجود بیاید. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این نوع لامپ بالا بودن تعداد رنگ و داشتن طول عمر طولانی نسبت به لامپ های شلنگی نیز است. بالا بودن طول عمر این لامپ به دلیل با کیفیت بودن چیپ های SMD و ساختار مناسب تبادل حرارتی است که باعث می شود در دکوراسیون های داخلی و نور پردازی فضاهای مختلف مورد توجه قرار بگیرد. البته که این لامپ ها به دلیل نداشتن محافظ، ضد آب نیستند و از آن ها نمی شود در مکان های مرطوب و فضای باز استفاده کرد.

عوامل موثر در قیمت لامپ اس ام دی شاخه ای
یکی از موضوع هایی که قرار است ما امروز در مورد آن صحبت کنیم، قیمت لامپ اس ام دی SMD شاخه ای است. حال اگر شما هم به این موضوع علاقه مند هستید و دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید با ما تا انتهای این محتوا همراه باشید. امروزه پیشرفت های زیادی در صنعت نورپردازی و روشنایی به وجود آمده است. با پر رنگ شدن نقش لامپ های اس ام دی SMD در زندگی روزمره ما، دست طراحان داخلی نیز برای ایجاد فضایی نورپردازی شده به اشکال مختلف، بسیار باز است. یکی از این لامپ ها، اس ام دی شاخه ای نام دارد. معمولاً از این لامپ ها در نور پردازی دکوراسیون استفاده می کنند. اس ام دی SMD شاخه ای از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار است. علاوه بر این، تنوع کلی این لامپ ها در رنج های 12v و 220ولت بسیار بالاست و اصلا یکی از دلایل پرطرفدار بودن این لامپ ها نیز همین موضوع تعریف می شود.

عوامل مختلفی هستند که می توانند بر روی قیمت لامپ اس ام دی SMD شاخه ای تاثیر بگذارند. در واقع در بازار لامپ، قیمت های گوناگونی ارائه داده می شود که بعضی از آن ها نامعقول و غیر واقعی هستند. اولین نکته ای که تاثیر زیادی در قیمت این محصول دارد، برند و کارخانه تولید کننده است. برندهای معروف، عموماً انواع لامپ اس ام دی  و شاخه ای را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه طراحی و تولید می کنند. طبیعتاً هر چقدر برند تولیدی لامپ معروف تر باشد، قیمت نهایی نیز به همان نسبت بالاتر خواهد بود. 

همان طور که گفتیم عوامل مختلفی وجود دارند که می تواند بر روی قیمت این نوع لامپ ها تاثیر بگذارد. از جمله سایر این موارد می توانیم به رنگ، نوع چیپ، تعداد شاخه های لامپ هم اشاره کنیم. در کل باید بگوییم تمام جزئیات و مشخصات فنی لامپ به شکل مستقیم و غیر مستقیم می تواند بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر بگذارد.به طور کلی قیمت لامپ اس ام دی شاخه ای در بازار ایران به دلیل نوسانات ارزی و وجود تحریم ها، هیچگاه ثابت نبوده و همیشه در حال تغییر است. از این رو ارائه یک قیمت ثابت به عنوان قیمت لامپ اس ام دی SMD، امری غیر معقول خواهد بود. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : لامپ اس ام دی, قیمت لامپ اس ام دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 70 تاريخ : شنبه 20 خرداد 1402 ساعت: 16:55

لامپ های حبابی در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند و طبیعتاً برای هر کدام نیز توان مصرفی خاصی در نظر گرفته می شود. مهم ترین مزیت لامپ های حبابی، نوع و ماهیت نوری است که تولید می کنند. معمولاً شمایل در نظر گرفته شده برای این لامپ ها به نوعی است که خاصیت گستردگی نور بسیار بالایی دارند. انعطاف ظاهری و طراحی فیزیکی این لامپ ها به گونه ای است که می توانند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. در واقع شکل ظاهری لامپ های حبابی به گونه ای است که در عین تکراری بودن می تواند، تنوع ایجاد کند. 

به لامپ های حبابی، لامپ های رشته ای و یا لامپ های التهابی نیز گفته می شوند. با توجه به این موضوع که لامپ های رشته ای، نور خاص خودشان را با ماهیت خاص خودشان تولید می کنند، این لامپ ها برای ایجاد فضاهای کلاسیکی که مملو از نور گرم لامپ حبابی یا همان لامپ رشته ای بود، یکی از بهترین انتخاب ها خواهند بود. لامپ های حبابی رشته ای، معمولاً مصرف بالایی دارند و به همین دلیل بهتر است برای مکان هایی استفاده شوند که نیاز به تامین نور دائمی ندارند، مکان هایی مانند اتاق آبگرمکن، اتاق تاسیسات یا اتاق زیر شیروانی و انواع انباری ها و ... می توانند از این لامپ ها برای روشنایی موقت خود استفاده نمایند. 

به طور متوسط، طول عمر لامپ های حبابی رشته ای تقریباً 1000 ساعت است و هر چقدر این لامپ ها کمتر روشن و خاموش شوند، طول عمر آن ها بیشتر شده و قابلیت های بهتری برای مصرف کننده خواهند داشت. به طور کلی، لامپ های ال ای دی، یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین روشنایی یک فضا هستند، اما با این حال، هستند افرادی که لامپ های حبابی و رشته ای، انتخاب آن ها برای ایجاد یک فضا با نوردهی خاص و ویژه است. در نهایت نیاز دانستیم تا اشاره کنیم که گاهی اوقات انواع لامپ های ال ای دی و سایر لامپ ها نیز می توانند شمایل حبابی داشته باشند که طبیعتاً با توجه به ماهیت ساخت لامپ، کاربرد آن تعیین می گردد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ حبابی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 70 تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1402 ساعت: 20:50

لامپ های ال ای دی کوچک، یکی از کوچک ترین انواع لامپ ها هستند. این لامپ ها کاربردهای گسترده ای دارند که برای نمونه لوازم برقی، اسباب بازی ها، کاردستی ها و ... از مهم ترین آن ها است. برخی از این نوع لامپ های ال ای دی به وسیله یک منبع تغذیه مانند باتری های قلمی فعال می شوند و نور بسیار زیبایی را پخش می نمایند. لامپ های ال ای دی نمونه ای از لامپ روشنایی حساب می شوند که نقش زیادی در صرفه جویی مصرف انرژی برق و کاهش هزینه های قبض دارد. این لامپ ها به دلیل اینکه نورهای رنگی متفاوتی دارند بسیار محبوب هستند. با توجه به مصرف برق خیلی کم این لامپ ها، کارایی آن ها به نسبت جثه و قیمت شان معمولاً بالاتر است و این لامپ ها معمولاً در انواع بسیار متنوعی ساخته و طراحی می شوند. در این مقاله قصد داریم شما را با عوامل موثر بر قیمت لامپ ال ای دی کوچک و تعریف خود این محصول پر طرفدار آشنا کنیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

لامپ های ال ای دی کوچک چه نوع لامپی است؟
در گذشته، سیستم های روشنایی دارای ابعاد و سایز نسبتا بزرگ و پر مصرف بوده اند و از طول عمر کمی برخوردار بودند. علاوه بر آن، سیستم های روشنایی قدیمی تراز تبدیل انرژی الکتریکی را رعایت نمی کردند و به جای آن که بیشتر انرژی الکتریکی را به روشنایی تبدیل نمایند، به انرژی گرمایی تبدیل می کردند. به همین دلیل، مصرف برق آن ها بسیار بالا بود. اما امروزه شرایط تغییر کرده است.

زمانی که صحبت از لامپ های ال ای دی یا دیود های نور دهنده می شود، فقط به کم مصرف بودن آن توجه می شود؛ لامپ های ال ای دی دارای ابعاد بسیار کوچکی هستند؛ اما با ابعاد کوچک خود قادر هستند نور بسیار خوبی را با مصرف برق بسیار پایینی تولید نمایند. جالب است بدانید که لامپ های ال ای دی کوچک، انرژی الکتریکی تا 99.9 درصد به انرژی روشنایی تبدیل می نمایند و اصلا گرم نمی شوند؛ به همین دلیل از طول عمر بالایی برخوردار هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای لامپ ال ای دی کوچک بیشتر آشنا شوید.

لامپ های ال ای دی کوچک از گذشته تا به امروز در تجهیزات الکترونیکی در بین مردم مورد استفاده قرار گرفته است. نکته جالبی که در ساخت این مدل لامپ ها امروز رعایت می شود، قابلیت متمرکز کردن نور آن ها در یک نقطه است. متریال ساخت این نوع لامپ ها معمولاً از مواد اولیه با مقاومت بالا انتخاب می شود. و همین موضوع باعث می شود که به سختی شکسته شود. یکی از مزایای این محصول می تواند این باشد که این نوع لامپ ها معمولاً نورهای ماورای بنفش تولید نمی کنند و همین موضوع می تواند باعث شود که از آن ها در موزه ها و همچنین ویترین اشیای گران قیمت استفاده شود. لامپ های ال ای دی کوچک بهترین انتخاب برای چراغ های راهنما و چراغ های داخلی خودرو ها هستند. زیرا نور و درخشندگی این لامپ ها به شدت بالا است. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ ال ای دی, خرید لامپ ال ای دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 81 تاريخ : چهارشنبه 10 خرداد 1402 ساعت: 14:28

لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مناسب یک محیط هستند. متخصصان طبق توان مصرفی، لامپ های کم مصرف را دسته بندی می نمایند و قیمت آن ها تعیین می کنند. لامپ های کم مصرف از 5 وات الی 88 وات تولید می شوند. لازم به ذکر است که لامپ های کم مصرف 5 وات نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت مناسب تری برخوردار است و بیشتر برای ساختمان های مسکونی و اتاق های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. نا گفته نماند که توان روشنایی لامپ های کم مصرف 328 لومن است.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که نقش بسزایی را در افزایش قیمت لامپ های کم مصرف ایفا می کند، رنگ است. به دلیل استفاده از دیود های نور دهنده بک لایت دار، متخصصان قادر هستند این نوع چراغ را در رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتریان تولید نمایند. لامپ های رنگی کم مصرف همچون زرد، قرمز و آبی نسبت به لامپ های کم مصرف مهتابی و آفتابی دارای قیمت بالا تری هستند.

 

استعلام قیمت لامپ کم مصرف
خوشبختانه به لطف علم و فناوری، شما می توانید در هر مکانی که حضور دارید برای استعلام قیمت لامپ کم مصرف در کمترین زمان ممکن به وسیله وبسایت های معتبر اقدام نمایید. پیشنهاد می شود برای خریداری لامپ کم مصرف با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی، از فروشگاه های معتبر یا نمایندگی های مجاز اقدام کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه داشته باشید. در زمان خرید لامپ های کم مصرف به ضمانت نامه آن ها توجه کنید. دارا بودن ضمانت ممکن است سبب افزایش قیمت لامپ کم مصرف گردد، ولی دیگر خیال شما از بابت سوختن زود به زود لامپ آسوده می شود.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ کم مصرف, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 76 تاريخ : يکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت: 20:06

لامپ های هالوژن، لامپ های کوچکی هستند که کاربردهای گسترده ای دارند. با توجه به این مورد، موارد خیلی زیادی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت هالوژن تاثیر بگذارند. به عنوان مثال عواملی مانند برند و شرکت سازنده، نوع بسته بندی، کیفیت لامپ، توان مصرفی تعیین شده برای لامپ و هزار و یک مورد دیگر وجود دارند که می توانند بر روی قیمت هالوژن سقفی تاثیر بگذارند. با این حال، می توانیم خاطر نشان کنیم که قیمت لامپ هالوژن به نسبت قیمت هالوژن های دیگر، کمی پایین تر است و دلیل این کم بودن قیمت به کم تر بودن قابلیت نوردهی در ساختمان و مدل این هالوژن ها است! برای اطلاع از قیمت ها در جشنواره پر تخفیف هدایت گستر به صفحه اصلی این سایت مراجعه نمایید.

خرید عمده لامپ هالوژن

خرید عمده هالوژن یکی از راه هایی است که به واسطه آن می توانید هالوژن ها را با قیمت مناسب از عمده فروشان خریداری نمایید. البته در ابتدای محتوا نیز به این موضوع اشاره کرده ایم که هالوژن ها معمولاً به صورت یکجا و تعداد زیاد خریداری می شوند و در این شرایط چه از عمده فروشی و چه از جزئی فروشی، این لامپ ها باید به صورت کلی خریداری شوند. اما خرید عمده از کارخانه های تولید کننده لامپ، نمایندگی های مجاز و سایر تامین کنندگان، همیشه به صرفه تر از خرید از جزئی فروش ها خواهد بود. چرا که معمولاً برای خرده فروش ها، صرفه اقتصادی ندارد که بتوانند انواع لامپ هالوژن سقفی را با قیمت کم و یا قیمت تعریف شده کارخانه به مصرف کننده بفروشند اما برای نمایندگی ها و خود کارخانه ها به صورت مستقیم چنین امکانی فراهم خواهد بود. با توجه به موارد ذکر شده درباره انواع لامپ هالوژن سقفی و ویژگی های این مدل لامپ ها، متوجه شدیم که کاربرد این لامپ ها چقدر گسترده است و در کجاها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت هالوژن, قیمت هالوژن سقفی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 72 تاريخ : چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت: 14:17

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از لامپ های بروکس، کاهش 40 درصدی مصرف انرژی است. لامپ های ال ای دی به دلیل دارا بودن دیود های نور دهنده ، مصرف برق بسیار کم و روشنایی بسیار زیادی دارند؛ علاوه بر آن، با هر ولتاژی قابل روشن شدن هستند. به همین دلیل، شما می توانید از لامپ های ال ای دی بروکس در هر شرایطی و محیطی استفاده نمایید. جالب است بدانید که طراحی لامپ های ال ای دی بروکس کاملا ضد آب است و دوام بسیار بالایی در برابر آب دارد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ ال ای دی بروکس، طول عمر بالای آن است. لامپ های ال ای دی نسبتا از قیمت های زیادی برخوردار هستند؛ برخی از آن ها به دلیل کیفیت پایین طول عمر بسیار کمی دارند و خیلی سریع از کار می افتند. اما لامپ های ال ای دی بروکس به دلیل دارا بودن سیستم های پیشرفته و مقاومت های زیاد از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و اگر در استفاده و نگهداری آن کوشا باشیم، می توانیم سال های طولانی از لامپ های ال ای دی بروکس استفاده نماییم.

علت کم مصرف بودن لامپ ال ای دی بروکس
لامپ های قدیمی و کهنه به دلیل تبدیل 77 درصد انرژی الکتریکی به گرمایی و تنها 33 درصد روشنایی، مصرف برق بسیار بالایی دارند. همانطور که می دانید زمانی که لامپ های قدیمی روشن هستند حرارت بسیار بالایی تولید می نمایند؛ به همین دلیل این امر سبب می شود تا اکثر انرژی الکتریکی به گرمایی تبدیل گردد و در نتیجه مصرف انرژی برای روشنایی بیشتر، افزایش یابد. اما لامپ های ال ای دی بروکس 9/99 انرژی الکتریکی را به روشنایی تبدیل می نمایند و تنها 1/0 درصد انرژی الکتریکی به گرمایی تبدیل می گردد و در نتیجه این امر سبب روشنایی بیشتر و مصرف انرژی کمتر لامپ های بروکس می گردد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ ال ای دی, لامپ ال ای دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 77 تاريخ : دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت: 18:42